دیدار فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتش مستقر در شهر تبریز با استاندار آذربایجان شرقی

همزمان با آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جمعی از فرماندهان  و مسئولان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در تبریز با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کردند.
کد خبر: ۶۴۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳ - 06February 2024

 دیدار فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتش مستقر در شهر تبریز با استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، همزمان با آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جمعی از فرماندهان  و مسئولان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در تبریز با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کردند.

«مالک رحمتی»، استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار اظهار داشت: به دلیل همدلی بین نیروهای مسلح مستقر در استان شاهد یک استان بسیار امن در سطح کشور هستیم. باید این اتحاد و همدلی را حفظ کنیم و ارتقا دهیم. کمک های ارتش در همه گیری کرونا تجربه شیرینی بود و نشان داد که چه ظرفیت‌های بالایی در ارتش وجود دارد. نیروی انسانی و تجهیزات ارتش نیز به درستی مدیریت شده و به بازارندگی خوبی رسیده است.

وی بیان کرد: اگر الگوگیری از ایران اسلامی نبود امروز معادلات جاری منطقه به این شکل نبود و جوانان جبهه مقاومت اینگونه جانفشانی و افتخارآفرینی نمی‌کردند. هیمنه پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی فرو ریخته و این نتیجه الگو گرفتن جبهه مقاومت از نیروهای مسلح ایران اسلامی است.

رحمتی با اشاره به دستاوردهای گران‌سنگ نظام اسلامی در ۴۵ سال گذشته گفت: البته هنوز نتوانستیم دستاوردهای ارزشمند کشور را به اندازه کافی به سمع و نظر مردم برسانیم. هر کس به هر نحوی و با استفاده از تریبونی که در دست دارد نسبت به اصل انتخابات و اهمیت آن روشنگری کند و ارتش به عنوان گروه مرجع باید در جهاد تبیین ورود جدی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار